Modemerken anno 2020 uitgelicht: lees met ons mee!

Modemerken anno 2020 uitgelicht: lees met ons mee!

13 augustus 2020 0 Door Fientje

Ben jij ook zoveel mogelijk op de hoogte van alle laatste modetrends, nieuwe gezichten en opvallende merken? Of koop je gewoon zonder de achtergrond van bepaalde merken te weten? In deze blog vertellen wij over verschillende modemerken, wie de oprichters zijn en waar de merken voor staan. Lees snel mee!

Malelions: influencers en festivalgangers

Malelions is een redelijke nieuwkomer in modeland: het modemerk is opgericht in 2019. Malelions focust zich met zijn collectie op jonge, frisse en uitdagende mannen die een passie voor mode hebben en zich hiervoor niet schamen. In de collectie van Malelions zien we veel diversiteit terug. Zij staan ervoor om hun klanten een complete look te bieden: van top tot teen verzorgd én stijlvol met Malelions. Een pronkstuk in hun collectie is het Malelions shirt: een tijdloos item dat makkelijk te combineren is maar desondanks ook uniek is in zijn soort. Hoe omschrijft het merk zijn doelgroep: festivalgangers. Door nauwe samenwerking met deze partijen, influencers, artiesten en voetballers onderscheiden zij zich van de concurrentie.

Filling Pieces: schoenen met Amsterdamse identiteit

Als je Filling Pieces ziet, zie je Amsterdam. De twee horen bij elkaar en heben dezelfde identiteit. Het team van Filling Pieces bestaat uit jonge, creatieve mensen die ook allemaal uit Amsterdam komen. Ook het hoofdkantoor is hier gevestigd. Bij Filling Pieces shop je schoenen van de hoogste kwaliteit, met allen een eigen identiteit. Filling Pieces is up to date met de nieuwste trends en past de schoen ontwerpen hier altijd op aan. Met de schoenen van dit merk ben je dus altijd on trend bij wat er populair is. Het is een perfecte balans tussen de ‘gewone’ sneaker en de veel te dure exclusieve sneaker. En ze zijn ook nog eens betaalbaar!

Balr: een merk met een verhaal

Ken je BALR al? Nee? Dan heb je de afgelopen jaren onder een steen geleefd. Dit bekende merk werd in 2013 opgericht door Juul Manders, Ralph de Geus en niemand minder dan Demy de Zeeuw, een hele bekende voetballer. BALR is een luxe merk met veel high end producten, dat populair is onder de bekende mensen van de wereld zoals Angel DiMaria, Martin Garrix en voetballer Eljero Elia die zich tevens aan het merk heeft gebonden. Demy de Zeeuw, ook een bekende voetballer, is daarnaast het gezicht van het merk, waardoor BALR onlosmakelijk verbonden wordt met voetbal en voetballers.